Friday, 27 January 2012

crying.....


I want to say that this is the first time I cried because of a girl. I feel so sad.

salah faham....

orang yg aq slalu kacau buat baik dgn aq malam ni. aq slalu pikir die tu jahat. rupa-rupanya tak. die chat ngan aq walaupun sambil buat homework die. aq minta maaf banyak2 aq kacau ko slama ni.

i think.....

I think of her as beautiful as angels. Sometimes my hearts cried just thinking of this. I think this is happening to me because I have done the same thing to the person I once love before. I never ask for forgiveness from the girl. I have to accept the consequences.

Thursday, 26 January 2012

heart.....

i hope someone understand the purity of my love that i try to show........

what to choose....



aq pun tak tahu nak pilih yang mana. kalau aq pilih yang ni, merana aq tak terubat. kalau aq pilih yang ini, hati aq akan sakit hati namun bahagia. aq tak suka memilih.

why.....

ap nak jadi ngan aq ni. tlng orang aq plak kena balik. kalau tak tlng marah. tlng pun lagi kena marah. tapi ad hikmah di sebaliknya...

Wednesday, 25 January 2012

penat....

baru lepas tlng orang beli tiket. pening kepala aq nak type tu type ni. tak kisahlah tlng saudara sendiri.

Tuesday, 24 January 2012

ingat......

rupa-rupanya ingat gak die kat aq. baguslah macam tu. harap2 stay mcm tu lah.

love.....


kenangan terindah

Dulu kau ketawa bersama dengan ku. Sekarang hanya tinggal kenangan. Dulu kau buat hatiku sentiasa senyum. Namun itu sekadar kenangan sahaja.

Kepada yang terasa tu jangan marah ehh..

my new blog

Hai. Sapa2 yg baca tlng bagi ap2 cadangan ataupun comment.